Обмін та повернення

Компанія EconomClass здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Повернення

Товар належної якості, придбаний в інтернет-магазині EconomClass, можна повернути впродовж 14 календарних днів із моменту його отримання.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання та не був в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик;
  • відсутності слідів носіння та забруднень;
  • збереження ярликів і бирок;
  • цілісності, збереження та відсутності пошкоджень заводської упаковки.

Для повернення товарів:

  • Попередньо зв’яжіться з менеджерами інтернет-магазину EconomClass для уточнення деталей за телефоном 0 800 330 335.
  • Надішліть товар, видаткову накладну та заповнену заяву на повернення (форму, вкладену у відправлення) на відділення служби доставки відправника.
  • Повідомте менеджеру інтернет-магазину номер видаткової накладної за телефоном 0 800 330 335.

Особливості відмови від отримання товару через невідповідність замовлення або виявлення браку (дефекту, нестачі, пошкодження товару) під час отримання замовлення вказані на сторінці «Доставка та оплата».

Не підлягають поверненню такі категорії товарів:

  • парфумерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці;
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо);
  • спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми;
  • нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники;
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру та педикюру в т. ч. електричні;
  • подушки, ковдри;
  • м’які іграшки;
  • рукавички, рукавиці;
  • ювелірні вироби.

Повернути ці товари (відмовитися від отримання у відділенні служби доставки) можна лише через виявлення браку або невідповідність замовлення.

Перелік товарів, що не підлягають поверненню та обміну, затверджується Кабінетом Міністрів України та може оновлюватись у зв’язку зі зміною законодавства.

Зверніть увагу: якщо в замовленні є як товари, що не підлягають обміну (поверненню), так і товари, які обміну (поверненню) підлягають, компанія EconomClass приймає назад і повертає кошти тільки за товари, що підлягають обміну (поверненню).

Способи повернення товару

  • У відділеннях Justin повернення товару здійснюється за тарифами перевізника.
  • У відділеннях «Укрпошти» повернення товару здійснюється за тарифами перевізника.
  • У відділеннях «Нової Пошти» повернення товару здійснюється за тарифами перевізника.

Відправлення сплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. Під час оформлення повернення вказуйте оцінну вартість товару, що повертається, рівну вартості, зазначеній в бланку замовлення.

Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати «післяплата», ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться відправнику.

Повернення грошей

Повернення коштів за товар здійснюється на банківську картку або розрахунковий рахунок, зазначені в заяві на повернення. Під час заповнення заяви на повернення переконайтеся, що реквізити банківської картки або IBAN вказані правильно. Не рекомендується використовувати для повернення коштів банківську картку, відкриту для отримання заробітної плати, пенсій, стипендій або інших соціальних виплат, якщо товар, який повертається, ви оплачували не з цієї картки. Компанія EconomClass не несе відповідальності за затримку надходження коштів або інші негативні наслідки, пов’язані з обробкою банком платежу, здійсненого на таку картку. Термін повернення коштів залежить від терміну надходження товару на склад інтернет-магазину EconomClass відповідно до обраного способу повернення товару.

Терміни повернення грошей

Під час повернення товару через відділення Нової Пошти або інших служб доставки термін повернення становить 1–3 дні з моменту надходження товару на склад за умови, що покупцем виконано умови повернення товару та додано документи

Якщо під час відправлення товару, що підлягає поверненню, не було додано необхідних документів, термін повернення коштів продовжується на час, необхідний для отримання таких документів.

Обмін

Якщо товар належної якості, але під час отримання замовлення ви побачили, що не підійшов розмір (водночас на сайті розмір та виміри вказані коректно), ми робимо заміну на товар із правильним розміром, але не повернення грошей. Витрати послуги транспортних компаній у такому випадку оплачує покупець.

Для обміну товару:

  • Попередньо зв’яжіться з менеджерами інтернет-магазину EconomClass для уточнення деталей за телефоном 0 800 330 335.
  • Надішліть товар, видаткову накладну та заповнену заяву на обмін (форму, вкладену у відправлення) на відділення служби доставки відправника.
  • Повідомте менеджеру інтернет-магазину номер видаткової накладної за телефоном 0 800 330 335.