Питання-відповідь

Зареєстрований користувач має такі переваги:

  • Інформація про статус замовлення
  • Інформація про бонуси
  • Якщо ви робили покупку як зареєстрований користувач, то історію ваших замовлень можна знайти в особистому кабінеті.
  • Якщо як незареєстрований - зателефонуйте або напишіть нашим операторам. Повідомте номер телефону або ПІБ, який було вказано на замовлення.
  • Інформація про замовлення та товар приходять на вашу електронну пошту.

Ми із задоволенням допоможемо Вам! Телефонуйте, пишіть нашим менеджерам і ставте будь-які питання щодо товарів, які ми реалізуємо. Ми докладемо максимум зусиль, щоб відповісти на всі ваші запитання!

Сплатити Ваше замовлення, можливо готівковим та безготівковим розрахунком.

  • Сплатити готівкою можливо: у відділенні служби доставки Нова Пошта (з мінімальною передоплатою 100 грн) та при сумі замовлення від 700 грн.
  • Безготівкова оплата лише на розрахунковий рахунок компанії

Номер картки не надається!

Ми надсилаємо замовлення післяплатою за мінімальною передоплатою 100 грн, тільки перевізником Нова Пошта.

Мінімальна сума замовлення від 200 грн

Доставка по Україні здійснюється транспортною службою «Нова Пошта»

Скільки часу буде йти посилка?

Час надходження посилки залежить від умов перевізника, та його технічних можливостей.

Деталі можна вточнити за номерами Гарячих ліній: Нова Пошта 0 800 500 609

Якщо ви оформите кілька замовлень за короткий проміжок часу, вони будуть об'єднані в одне замовлення лише за Вашим бажанням. Для цього, під час телефонної розмови з нашим менеджером, необхідно повідомити, що вами було оформлено кілька замовлень.

Об'єднання замовлень можливе до того моменту, поки товар не передано до служби доставки.

На даний момент послуга самовивезення з торгових точок недоступна.

Куплений товар, звичайно ж, можна повернути та обміняти, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Щоб оформити повернення, необхідно заповнити Заяву на повернення (причепити файл повернення!), додати чек, який був у посилці, та надіслати товар Новою Поштою за адресою: м. Тернопіль, відділення №5. Додаткова інформація  за тел.:066 84-47-814 Viber / Telegram

Доставка посилки з поверненням здійснюється за рахунок відправника (якщо це не вина магазину)!

Будьте уважні: посилки, які не сплачені або з післяплатою не забираються.

Товар, який не забирається протягом 5 безкоштовних днів, буде автоматично повернутий продавцю.

Ви можете самостійно або за допомогою менеджера компанії продовжити термін безкоштовного зберігання вашої посилки на відділенні у межах термінів, встановлених перевізником.

При перевищенні безкоштовного терміну зберігання товару на відділенні компанія залишає за собою право відкликати посилку (до нарахування пені).

При отриманні товару на службі доставки його обов'язково необхідно перевірити на зовнішні пошкодження.

У разі виявлення пошкодженого товару потрібно оформити акт відповідно до встановлених правил кур'єрської служби.

Після чого обов'язково повідомити магазин про ситуацію, що склалася.

Усі відгуки перевіряються модератором. Для того, щоб Ваш відгук був опублікований, він має бути інформативним та коректно оформленим. Модератор має право відхиляти відгуки на свій розсуд.

Рекомендуємо робити оформлення замовлення самостійно, щоб уникнути помилок.

Оформити замовлення можна:

  • по телефону;
  • через меседжери компанії;
  • електронну пошту;
  • вибрати на сайті потрібний товар та оформити замовлення, натиснувши кнопку «Купити».

Якщо виникають будь-які технічні питання, завжди можна звернутися за допомогою до менеджерів із зазначених контактів на сайті.

Вартість доставки за тарифами Нової пошти.

Замовлення від 700 грн ми доставляємо безкоштовно.

Докладніша інформація у розділі «Доставка та оплата»

Скільки коштуватиме доставка?

Вартість доставки розраховується перевізником.

Деталі можна вточнити за номерами Гарячих ліній: Нова Пошта 0 800 500 609