Доставка та оплата

Способи доставки

Служба доставки Justin

  • Вартість доставки — за тарифами Justin.
  • Безкоштовна доставка на замовлення від 700 грн.
  • Способи оплати: післяплата (для замовлень на суму від 200 грн), передоплата на банківську картку або онлайн через платіжну систему LiqPay.

Служба доставки «Нова Пошта»

  • Вартість доставки — за тарифами «Нової Пошти».
  • Безкоштовна доставка на замовлення від 700 грн.
  • Способи оплати: післяплата (для замовлень на суму від 200 грн), передоплата на банківську картку або онлайн через платіжну систему LiqPay.

Служба доставки «Укрпошта»

  • Вартість доставки — за тарифами «Укрпошти».
  • Безкоштовна доставка на замовлення від 700 грн.
  • Способи оплати: післяплата (для замовлень на суму від 200 грн), передоплата на банківську картку або онлайн через платіжну систему LiqPay.

Регіони доставки

Ми доставляємо замовлення всією територією України, за винятком АР Крим та тимчасово окупованих територій.

Терміни доставки

Ми надсилаємо замовлення упродовж 1–3 робочих днів після підтвердження замовлення менеджером інтернет-магазину.

Способи оплати

  • Оплата під час отримання у відділенні Justin (для замовлень на суму від 200 грн).
  • Оплата під час отримання у відділенні «Нової Пошти» (для замовлень на суму від 200 грн).
  • Оплата під час отримання у відділенні «Укрпошти» (для замовлень на суму від 200 грн).
  • Передплата на банківську картку «ПриватБанку». Додатково сплачується комісія в розмірі 0,5 % від суми замовлення.
  • Онлайн через платіжну систему LiqPay. Оплата здійснюється лише після узгодження з менеджером деталей по замовленню!

Отримання замовлення

Щоб отримати замовлення, візьміть із собою у відділення служби доставки документ, що засвідчує особу. Прізвище та ім'я одержувача, зазначені в цьому документі, мають відповідати прізвищу та імені, зазначеному під час оформлення замовлення.

Під час отримання замовлення перевіряйте його цілісність, комплектність та зовнішній вигляд (відповідність замовленню, наявність дефектів), особливо якщо товар із позначкою «крихкий» (продукти в скляній тарі та ін.) або такий, який не підлягає поверненню (постільна та спідня білизна тощо).

Якщо виявили наявність дефектів або пошкодження товару, неповну комплектацію або невідповідність товара замовленню, відмовтеся від його отримання, заповнивши вкладену в посилку заяву та описав дефект (брак).

Якщо під час отримання не перевірили замовлення у відділенні та вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження (наприклад, розбите скло), зовнішній дефект (пляма, немає гудзика тощо), невідповідність замовленню чи некомплектність, компанія EconomClass може відмовити в прийнятті повернення через неможливість встановити причину та момент виникнення пошкодження (некомплектності).

Правила повернення товару належної якості детально викладені в розділі «Обмін та повернення».

Якщо виникнуть питання, зверніться за детальною консультацією та допомогою до менеджерів інтернет-магазину EconomClass за телефоном 0 800 330 335 або електронною поштою cs@ec.ua.